Wszystkie produkty

W przypadku gdy jest podejrzenie, że silnik może być sprawny (kręci się) i nie chcą Państwo abyśmy go od razu rozbierali i wykonywali szczegółową inspekcję oferujemy:

> Inspekcję wstępną:

polegającą na weryfikacji stanu gładzi cylindrów kamerą endoskopową oraz weryfikację stanu panewek wału korbowego oraz panewek korbowodowych.

> Próbę uruchomienia silnika na statywie:

Weryfikacja i ustawienie luzów zaworowych, pomiar ciśnienia sprężania w cylindrach, ustawienie aparatu zapłonowego, regulację gaźników, pomiar ciśnienia oleju, wstępną ocenę stanu silnika na podstawie wyników pomiarów parametrów jego pracy.

W przypadku gdy silnik jest w dobrej kondycji i nie wymaga remontu kapitalnego możemy zaoferować jego

> Renowację wizualną:

Demontaż osprzętu silnika, pokryw, misy olejowej, czyszczenie mechaniczne kadłubu silnika z przykręconymi głowicami, szkiełkowanie zdemontowanych elementów silnika, przygotowanie do lakierowania oraz lakierowanie kadłubu silnika z przykręconymi głowicami oraz pozostałych elementów po szkiełkowaniu. Możemy zastosować np. chromowane pokrywy zaworowe, misę oleju czy obudowę filtra powietrza zamiast szkiełkować i lakierować stare. Na życzenie klienta możemy galwanizować lub pochromować każdy element stalowy (np. śruby, łapy osprzętu, koła pasowe) a elementy aluminiowe wypolerować wibracyjnie. Przy takim zakresie prac stosujemy wycenę indywidualną. W takim przypadku praktycznie nie potrzebujemy żadnych części do silnika, z wyjątkiem drobnych uszczelek.

W przypadku gdy silnik nie działa, działa źle lub mimo wszystko chcą Państwo abyśmy od razu go rozebrali i zrobili szczegółową inspekcję oferujemy:

> Rozbiórkę silnika oraz ekspertyzę techniczną (ocenę stanu technicznego):

Demontaż osprzętu silnika (do długiego bloku – long block*):

25 PLN / szt. a w przypadku silników kompletnych wycena indywidualna w zależności od modelu silnika.

* długi blok (long block) to blok silnika z wnętrzem, przykręconymi kompletnymi głowicami oraz układem rozrządu i sterowaniem zaworów, może zawierać pompę olejową.

Rozbiórka długiego bloku:**

R4 – 950 PLN

R6 – 1050 PLN

V6 – 1100PLN

V8 – 1250 PLN

V12 – 1650 PLN

** w przypadku długiego bloku z głowicą zamontowaną przy pomocy szpilek (np. Jaguar, Rolls Royce, Bentley, Maserati) możliwy dodatkowy koszt tytułem utrudnionego demontażu głowicy wynikający z faktu „zaspawanych” głowic na zardzewiałych szpilkach przechodzących przez kanały wodne silnika.

Ekspertyza techniczna silnika: ( BEZPŁATNIE )

  • Specjalistyczna weryfikacja stopnia zużycia, a także uszkodzeń wszystkich elementów silnika na podstawie ich przeglądu i dokładnych pomiarów, w tym:
  • Pomiar wałka / wałków rozrządu
  • Pomiar wału korbowego
  • Pomiar tulei cylindrów
  • Pomiar tłoków
  • Pomiar luzu zamka pierścieni w cylindrze
  • Sprawdzenie korbowodów w stopach
  • Sprawdzenie korbowodów w główkach
  • Sprawdzenie stóp głównych bloku
  • Przygotowanie dokumentacji fotograficznej
  • Przygotowanie szczegółowego wykazu i wyceny niezbędnych części wymaganych do przeprowadzenia remontu silnika
  • Przygotowanie szczegółowego wykazu i wyceny prac i obróbek szlifierskich wymaganych do remontu silnika

W PRZYPADKU REZYGNACJI PRZEZ KLIENTA Z REMONTU SILNIKA

PO WYKONANIU EKSPERTYZY TECHNICZNEJ klient zostanie obciążony kosztem dodatkowym w wysokości 1450 PLN

Do każdego projektu podchodzimy indywidualnie ponieważ z doświadczenia wiemy, że każdy klient ma inne wymagania, w związku z tym po rozbiórce silnika i ocenie jego stanu technicznego w dalszym procesie realizacji projektu przeprowadzamy wywiad z klientem aby szczegółowo określić jego wymagania dotyczące silnika od strony technicznej oraz wizualnej.

Mamy zawsze co najmniej trzy drogi kapitalnego remontu silnika

  1. Silnik o seryjnych parametrach i wyglądzie
  2. Lekka modyfikacja (nie duże podniesienie mocy)
  3. Budujemy całkowicie nowy silnik z dowolnymi modyfikacjami i możliwością zwiększenia mocy nawet do 1.000 KM w przypadku większości silników.

Każdą opcję dodatkowo możemy rozszerzać dowolnie o aspekty wizualne takie jak np. chromowe elementy typu pokrywy zaworowe, misa olejowa, alternator, koła pasowe, gaźnik, łapki, inny osprzęt, tutaj tak naprawdę limitu nie ma wszystko zależy od upodobań klienta czy ten chce seryjnie wyglądający silnik polakierowany czy modyfikowany wizualnie chromowymi elementami, galwanizowanymi, polerowanymi itp.

Ponad to należy mieć na uwadze, że w zależności od potrzeb i oczekiwań klienta mamy możliwość zbudowania lub wyremontowania:

> 1. Krótkiego bloku silnika (short block)

> 2. Długiego bloku silnika (long block)

> 3. Silnika pod klucz (tj. kompletny silnik z całym osprzętem, czyli gotowy do odpalenia, który na życzenie klienta możemy odpalić na statywie, wyregulować dotrzeć i wydać w wersji „PLUG AND PLAY”)

> 4. Czegoś pomiędzy długim blokiem a silnikiem pod klucz zgodnie z życzeniem klienta

Bez względu na to czy idziemy w serię czy w budowę silnika o podniesionych parametrach czy nawet silnika wyścigowego nasza praca kosztuje tyle samo !

Informacje o poskładaniu silnika:

Poskładanie krótkiego bloku silnika (short block):

R4 – 2100 PLN

R6 – 2400 PLN

V6 – 2700 PLN

V8 – 3200 PLN

V12 – 4200 PLN

Poskładanie długiego bloku silnika (cena zawiera już poskładanie krótkiego bloku):

R4 – 2720 PLN

R6 – 3080 PLN

V6 – 3640 PLN

V8 – 3980 PLN

V12 – 5640 PLN

Poskładanie silnika pod klucz (turn key – całkowicie kompletny silnik z pełnym osprzętem gotowy do odpalenia i działania)

wycena indywidualna w zależności od modelu silnika.

Uruchomienie silnika po remoncie na statywie, regulacja kompleksowa silnika, wstępne dotarcie silnika, korekta luzów zaworowych, pomiar ciśnienia oleju – 1.950 PLN

Do powyższego trzeba mieć na uwadze konieczność obróbek szlifierskich oraz zakupu części.

Na częściach nie stosujemy żadnej marży handlowej !

Oferujemy usługę doradztwa w wyborze odpowiednich części lub kompletację koszyków, zrealizowanie zamówienia oraz w późniejszym etapie przeprowadzenie procedury odprawy celnej

2.400 PLN + podatki i cło wg obowiązujących stawek.


Importem części zajmujemy się kompleksowo, i re-fakturujemy części klientowi po cenach zakupu z doliczonymi podatkami, wysyłką, cłem i kosztem odprawy celnej lub przekazujemy koszyk klientowi i może zrealizować zamówienie samodzielnie stając się tym samym importerem i dopełnienie obowiązków celno-podatkowych jest po stronie klienta.

Obróbki szlifierskie – to jesteśmy w stanie ustalić dopiero po zweryfikowaniu silnika, które będą potrzebne ale oczywistym jest to że na każdą usługę mamy cenę i nie ukrywamy ich jak często robi to konkurencja wodząc za nos klientów. Owszem bez oceny staniu silnika nie określimy, które obróbki będą wymagane ale ceny znacznej większość najpopularniejszych usług prezentujemy:


W przypadku opcji gdy idziemy w serię lub lekką modyfikację i budujemy silnik pod klucz z całym osprzętem z starego silnika z reguły wykorzystujemy (jeśli uszkodzenia tego nie dyskwalifikują):

Blok, który odpowiednio w razie potrzeby jest obrabiany (podczas ekspertyzy technicznej silnika oceniamy, które prace są wymagane)

Planowanie bloku:

R4 – 180 PLN

R6 – 195 PLN

V6 – 360 PLN

V8 – 450 PLN

V12 – 650 PLN

Regeneracja siedliska wału w bloku:

R4 – 390 PLN

R6 – 490 PLN

V6 – 590 PLN

V8 – 675 PLN

V12 – 860 PLN

Szlif bloku pod większe tłoki (wszystkie cylindry):

R4 – 420 PLN

R6 – 630 PLN

V6 – 1140 PLN

V8 – 1380 PLN

V12 – 2280 PLN

Wymiana tulei cylindrów w bloku (wszystkie tuleje):

R4 – 1080 PLN

R6 – 1620 PLN

V6 – 2380 PLN

V8 – 3150 PLN

V12 – 4725 PLN

Wymiana tulejek wałka w bloku:

R4 – 320 PLN

R6 – 395 PLN

V6 – 395 PLN

V8 – 495 PLN

V12 – 720 PLN

Honowanie cylindrów (wszystkich):

R4 – 120 PLN

R6 – 180 PLN

V6 – 240 PLN

V8 – 320 PLN

V12 – 480 PLN

Osadzenie mokrej tulei w bloku 360 PLN / szt.

Przemontowanie tłoka – 65 PLN / szt.

Udrażnianie kanałów wodnych bloku – 360 PLN

Udrażnianie kanałów olejowych – 180 PLN

Wymiana zaślepek mrozowych – 360 PLN

Mycie bloku w ultra dźwiękach – 700 PLN

Lakierowanie bloku kompleksowo z przygotowaniem – 850 PLN

Wał korbowy, który odpowiednio w razie potrzeby jest obrabiany (podczas ekspertyzy technicznej silnika oceniamy które prace są wymagane)

Polerowanie wału korbowego:

R4 – 110 PLN

R6 – 165 PLN

V6 – 260 PLN

V8 – 300 PLN

V12 – 550 PLN

Szlif wału korbowego:

R4 – 450 PLN

R6 – 650 PLN

V6 – 750 PLN

V8 – 900 PLN

V12 – 1650 PLN

Korbowody, które odpowiednio w razie potrzeby regenerujemy (podczas ekspertyzy technicznej silnika oceniamy które prace są wymagane)

Regeneracja korbowodu w stopie – 54 PLN / szt.

Regeneracja korbowodu w główce – 70 PLN / szt.

Tłoki, które odpowiednio w razie potrzeby obrabiamy jeśli nie wymagana jest ich wymiana na nowe (podczas ekspertyzy technicznej silnika oceniamy które prace są wymagane)

Planowanie tłoka – 35 PLN / szt.

Rowkowanie tłoka – 35 PLN / rowek

Głowice, które odpowiednio w razie potrzeby regenerujemy (podczas ekspertyzy technicznej silnika oceniamy które prace są wymagane)

Rozmontowanie głowicy – 6 PLN / 1 zawór

Planowanie głowicy:

3 cyl. – 70 PLN / szt.

4 cyl. – 75 PLN / szt.

6 cyl. – 100 PLN/szt.

Planowanie głowicy skośnej:

3 cyl. – 80 PLN / szt.

4 cyl. – 85 PLN / szt

6 cyl. – 120 PLN/szt.

Szlif zaworu – 10,80 PLN / szt.

Szlif gniazda – 15,00 PLN / szt.

Dotarcie zaworu – 8,40 PLN / szt.

Wymiana uszczelniacza trzonka zaworów – 5 PLN / szt.

Wymiana prowadnicy zaworu – 12,00 PLN / szt.

Wymiana gniazda zaworu – 38 PLN / szt.

Dorobienie gniazda zaworu – od 40 PLN / szt.

Regulacja luzów zaworowych na szklankę – 25 PLN / 1 zawór

Mycie głowicy w ultra dźwiękach – 200 PLN / szt.

Montaż głowicy – 8,50 PLN / 1 zawór

Lakierowanie głowicy kompleksowo z przygotowaniem – 450 PLN / szt.

Kolektory wydechowe które odpowiednio w razie potrzeby regenerujemy (podczas ekspertyzy technicznej silnika oceniamy które prace są wymagane)

Spawanie kolektora wydechowego – od 100 PLN / szt.

Planowanie kolektora wydechowego – od 120 PLN / szt.

Dodatkowo na życzenie klienta wykonujemy:

Piaskowanie kolektora wydechowego – od 20 PLN / szt.

Lakierowanie proszkowe kolektora wydechowego – od 100 PLN / szt.

Nakładanie powłoki ceramicznej na kolektor wydechowy – wycena indywidualna

Kolektor dolotowy żeliwny lub aluminiowy

na życzenie klienta wykonujemy:

Szkiełkowanie kolektora dolotowego – od 60 PLN / szt.

Lakierowanie kolektora dolotowego – od 120 PLN / szt.

Planowanie kolektora dolotowego – od 120 PLN / szt.

Pokrywy zaworowe pokrywę rozrządu, misę oleju, koła pasowe i wszystkie inne elementy silnika

na życzenie klienta wykonujemy:

Szkiełkowanie – od 20 PLN / szt.

Lakierowanie – od 120 PLN / szt.

Śruby do poskładania silnika kupujemy nowe lub odzyskane z demontażu szkiełkujemy i galwanizujemy (25 pln/kg) lub tylko szkiełkujemy i lakierujemy razem z poskładanym silnikiem.

Opcja lakierowania silnika w całości jest mniej estetyczna ale tańsza.

Lakierowanie silnika w całości 900 PLN

Osprzęt silnika, który odpowiednio w razie potrzeby regenerujemy (podczas ekspertyzy technicznej silnika oceniamy które prace są wymagane)

Regeneracja gaźnika – od 1000 PLN / szt. ( + części)

Regeneracja aparatu zapłonowego – od 550 PLN / szt. ( + części)

Regeneracja alternatora / prądnicy – od 120 PLN (+ części)

Regeneracja rozrusznika – od 120 PLN (+części)

Regeneracja wtryskiwacza paliwa (diesel) – od 400 PLN

Regeneracja wtryskiwacza paliwa (benzyna) – od 60 PLN

Regeneracja pompy wtryskowej paliwa (diesel) – od 450 PLN

Regeneracja turbiny – od 950 PLN

Każdą z wyżej wymienionych części zamiast regenerować możemy zamówić fabrycznie nową, w zależności od preferencji klienta lub rachunku ekonomicznego jeśli tylko jest dostępna do zakupu na gdziekolwiek na świecie (importujemy części z każdego zakątka świata).

Dla przykładu zamiast szkiełkować i lakierować stare pokrywy zaworowe czy misę olejową możemy zamówić nowe np. chromowane, które do wielu silników są w porównywalnych cenach co regeneracja starych, podobnie zresztą jest z alternatorem, rozrusznikiem czy aparatem zapłonowym – do większości szczególnie amerykańskich silników te części nowe są wręcz tańsze niż ich regeneracja.

W przypadku gdy idziemy w budowę czegoś więcej niż seria

mamy jeszcze szerszy wachlarz możliwości ponieważ od lekkiej modyfikacji silnika poprzez np. samą zmianę wałka rozrządu możemy dojść do zbudowania całkowicie nowego wyścigowego silnika używając nowych wyścigowych komponentów np. takich jak

wał korbowy (stroker)

korbowody (kute)

tłoki (kute)

wyścigowe głowice (często aluminiowe, po portingu z większymi zaworami)

wyścigowy gaźnik lub konwersję na wtrysk paliwa,

wyścigowe kolektory zarówno dolotowy jak i wydechowe,

elektroniczny układ zapłonowy

kompresor

zestaw turbodoładowania

itp.

Uzyskujemy fabrycznie nowy wyczynowy silnik.

Ceny robocizny są cenami detalicznymi i nie zawierają podatku VAT

Dla klientów biznesowych oferujemy rabaty od prezentowanych cen.


Części wyceniamy po ekspertyzie silnika oraz po wywiadzie z klientem wg indywidualnych preferencji klienta.

Do każdego projektu podchodzimy indywidualnie ponieważ z doświadczenia wiemy, że każdy klient ma inne wymagania.

Przedstawiona oferta cenowa ma charakter informacyjny i nie stanowi ofert handlowej w rozumieniu Art. 66 paragraf 1 Kodeksu Cywilnego.