Wszystkie produkty

Nasze usługi

Remonty, regeneracja silników

Remontujemy silniki od ponad 30 lat. Na polskim rynku istniejemy od 1991 roku. To właśnie dzięki wieloletniemu doświadczeniu, wiedzy przekazywanej z pokolenia na pokolenie, jesteśmy w stanie zapewnić najwyższą jakość świadczonych usług, opartą dodatkowo na pasji. Dziś remontujemy głównie silniki zabytkowe do oldtimerów ale i te współczesne – benzynowe oraz diesla, samochodowe oraz silniki do łodzi i jachtów.

CZY REMONT I REGENERACJA TO JEST TO SAMO ?

Większość ludzi wierzy, że remont i regeneracja jest tym samym. To NIE JEST PRAWDĄ ! Nie daj się oszukać !

Najłatwiej to przedstawić w taki sposób:

  • Regenerowane silniki są jak używane!
  • Silniki po remoncie kapitalnym są jak nowe.

Regenerowane silniki mają wiele elementów ze starego silnika, które są używane w takim samym stanie, w jakim zostały zdemontowane. Regeneracja polega na odnowieniu poprzez czyszczenie, kontroli i wymianie tylko poważnie zużytych lub uszkodzonych części. Wiele części które nie są poważnie zużyte są ponownie wykorzystywane nawet poza granicami dopuszczalnych przez producenta limitów zużycia.

Remont kapitalny inaczej zwany remontem generalnym to uczynienie możliwie najbliższym nowemu Twojego silnika.
Wszystkie główne elementy silnika – odlewy głowic i bloku, wał korbowy, wałek rozrządu i korbowody są dokładnie sprawdzane pod kątem specyfikacji oryginalnych nowych części oraz pod kątem prawidłowych tolerancji wymiarowych i poddawane precyzyjnej obróbce. Po obróbce elementy te przechodzą rygorystyczną kontrolę jakości, a w przypadku negatywnego wyniku kontroli każda z tych części zostaje wymieniona na nową.
Wszystkie szybko zużywające się elementy i elementy eksploatacyjne bez względu na ich aktualny stan są wymieniane na nowe, aby spełniać rygorystyczne normy i tolerancje. Testy przeprowadza się zgodnie ze specyfikacjami producenta i oryginalnymi standardami produkcji.

Najwyższą jakość zepewni silnik po generalnym remoncie. Silnik taki jest przywrócony do stanu fabrycznego. Silnik po remoncie kapitalnym nie zawiera żadnej choćby minimalnie zużytej części, dzięki czemu silnik działa tak, jakby był zupełnie nowy.

Silniki takie posiadają przedłużoną gwarancją, z pewnością będą one działać bezawaryjnie dłużej niż silnik używany lub regenerowany, ale będą również kosztować więcej.

Pitstop WordPress Theme
Pitstop WordPress Theme

Remonty, regeneracja, renowacja silników zabytkowych

Renowacja silnika zabytkowego to coś całkowicie innego od regeneracji czy remontu silnika współczesnego. Samochody zabytkowe inaczej zwane oldtimerami to pojazdy silnikowe które mają co najmniej 25 lat. Rozwiązania techniczne jakie znajdziemy w takich pojazdach potrafią znacząco odbiegać od tych współczesnych co znacząco komplikuje sprawę przeprowadzenia naprawy głównej silnika takiego pojazdu.

Nasze wieloletnie doświadczenie sięgające czasów gdy po drogach jeździły samochody dziś będące oldtimerami pozwala nam zając się przeprowadzeniem naprawy silników pojazdów zabytkowych w tym tych najstarszych modeli. Nasi doświadczeni specjaliści doskonale znają dawne rozwiązania techniczne. Kluczowym aspektem jest to że jesteśmy dystrybutorem części do pojazdów zabytkowych dzięki czemu posiadamy sprawdzonych dostawców i producentów części do tych specyficznych leciwych pojazdów.

Nie każdy silnik pomimo swojego wieku wymaga naprawy głównej (remontu czy regeneracji) ale zdecydowanie większość wymaga troski o wygląd.

Części których nie ma na rynku takie jak panewki, pierścienie czy uszczelki jesteśmy w stanie dorobić według starej oryginalnej specyfikacji. Bardzo ważnym elementem jest wygląd silnika po renowacji. Podczas procesu odrestaurowywania silnika zabytkowego każdy jego element jest precyzyjnie czyszczony różnymi metodami – chemicznie, mechanicznie, strumieniowo czy ciśnieniowo a nawet używając ultra dźwieków. To wszystko po to aby najprecyzyjniej oczyścić go z starych olejów, lakierów i brudu. Po takim procesie części są przygotowywane do lakierowania i lakierowane. Dzięki temu silnik nie tylko pracuje ale i wygląda jak nowy. Zapewniamy usługi renowacji wizualnej sprawnych silników bez konieczności ingerencji w podzespoły główne silnika.

Remonty, regeneracja silników marine (łodzie, jachty)

Wieloletnie doświadczenie w regeneracji amerykańskich jednostek L6, V6 oraz V8 głównie OHV pozwoliło nam rozszerzyć profil działalności o regenerację silników do łodzi i jachtów. Rozwiązania stosowane w silnikach marin pochodzą właśnie z amerykańskich jednostek OHV (wałek rozrządu w bloku silnika)

Regenerujemy silniki OMC, Mercruiser, Chevrolet, Ford, Chrysler, Buick i pochodne.

Regeneracja gaźników

Wieloletnie doświadczenie w diagnostyce oraz regulacji starych śliników spalinowych pozwoliło nam już dawno na wprowadzenie do oferty regeneracji gaźników silnikowych. Gaźnik podczas regeneracji jest rozbierany do gołego korpusu, ten jest czyszczony i dodatkowo może zostać wypolerowany wibracyjnie. Wszystkie uszczelki, przepony, pływaki membrany oraz iglice zostają wymienione na nowe. Gaźnik zostaje poskładany oraz wstępnie ustawiony.

Pamiętaj jednak każdy gaźnik po regeneracji wymaga specjalistycznej regulacji po zamontowaniu na silnik.

Regeneracja głowic

Zajmujemy się kompleksową regeneracją głowic silnikowych. Planowanie płaszczyzny głowic, sprawdzenie szczelności, wymiana gniazd i prowadnic zaworowych, szlif zaworów oraz gniazd zaworowych, regeneracja gniazd pompowtrysków, spawanie aluminium oraz żeliwa.

Regeneracja alternatorów i rozruszników

Przeprowadzamy kompleksowe regeneracje alternatów oraz rozruszników. Posiadamy części do większości alternatów i rozruszników nawet tych najbardziej nietypowych. Większość alternatorów lub rozruszników w przypadku uszkodzeń dyskwalifikujących ich regenerację jesteśmy w stanie zdobyć nowych.

Regeneracja turbin, pomp wtryskowych i wtryskiwaczy

Współpracujemy z profesjonalną firmą o wieloletnim doświadczeniu w regeneracji turbin, pomp wtryskowych oraz wtryskiwaczy. Oferujemy te usługi naszym klientom aby zapewnić najwyższą kompleksowość usług.

Piaskowanie, sodowanie, szkiełkowanie, mycie ultradźwiękami

Piaskowanie, sodowanie czy szkiełkowanie to proces który wykorzystywany jest jako jeden ze sposobów przygotowania produktów przed malowaniem. Wykorzystywany jest w przypadkach konieczności odnowienia produktu, usunięcia starych powłok malarskich. Procesy te wykorzystywane są również w przypadkach konieczności usunięcia korozji z produktów metalowych.

Polerowanie wibracyjne

Piaskowanie, sodowanie czy szkiełkowanie to proces który wykorzystywany jest jako jeden ze sposobów przygotowania produktów przed malowaniem. Wykorzystywany jest w przypadkach konieczności odnowienia produktu, usunięcia starych powłok malarskich. Procesy te wykorzystywane są również w przypadkach konieczności usunięcia korozji z produktów metalowych.

If you have been using the car for a long time, replacement parts cannot be avoided. And so that it is not too frequent, it is better to buy original parts. All parts are linked to the VIN-code of a particular car, and each has an article – a unique alphanumeric number. Usually it is embossed directly on the parts, but after some time it may change due to modernization.
If you have been using the car for a long time, replacement parts cannot be avoided. And so that it is not too frequent, it is better to buy original parts. All parts are linked to the VIN-code of a particular car, and each has an article – a unique alphanumeric number. Usually it is embossed directly on the parts, but after some time it may change due to modernization.
If you have been using the car for a long time, replacement parts cannot be avoided. And so that it is not too frequent, it is better to buy original parts. All parts are linked to the VIN-code of a particular car, and each has an article – a unique alphanumeric number. Usually it is embossed directly on the parts, but after some time it may change due to modernization.
If you have been using the car for a long time, replacement parts cannot be avoided. And so that it is not too frequent, it is better to buy original parts. All parts are linked to the VIN-code of a particular car, and each has an article – a unique alphanumeric number. Usually it is embossed directly on the parts, but after some time it may change due to modernization.

If you do everything correctly and carefully when preparing your car, you will save yourself from unpleasant surprises that may arise at the most inopportune moment. Here you can choose everything you need among a variety of high-quality, certified parts and assemblies. We guarantee the high quality of all products, which is a guarantee of uninterrupted and reliable operation of your car all year round.